Wednesday 30 March 2011

Excident

 Urmm hari ni bukanlah nak cakap bernasib malang. Aku excident buat kali kedua walaupun tak teruk mana, tapi ia telah menyebabkan tulang bahu kiri aku patah.. Time excident tu aku dah tak fikir apa-apa dah. Dengan tempat gelap selekoh tajam aku cepat-cepat angkat motor yang dah terbalik dengan tulang bahu aku patah, aku kuat kan semangat untuk bawak motor tu. Tapi nasib baik motor aku tak ada apa-apa. Aku terus pergi hospital. Kepala dah tak fikir apa-apa dah. Lama jugak aku kat hospital tu lepas je buat xray. Dr cakap tulang bahu aku patah, so tak boleh buat apa-apa. Dr cuma pesan jangan bagi urut takut tulang tu lari. Tapi aku tanya ramai pendapat yang sarankan aku urut, tapi aku takut. Dr bagi aku MC 1bulan dan aku kerja je macam biasa. Degilkan aku Dr dah bagi rehat yang aku nak kerja jugak. Urmm takpe lah cari rezeki punya pasal haha.

No comments:

Post a Comment