Wednesday 26 October 2011

Alhamdulillah

Alhamdulillah hari ini dah kurang sakit dari semalam, sakit kepala pun dah kurang dan beransur pulih. Thanks to kawan-kawan yang take care saya haha.. Saya sudah sihat dan boleh kembali berkerja seperti biasa. To someone thanks sebab sudi ambil berat dan sanggup datang nak melawat saya menghargai sangat-sangat. Nanti kita boleh hangout karaoke dengan tengok wayang sama-sama lagi.. lupa pulak buat orang tu thanks sangat-sangat sebab belanja makan malam tu buat susah-susah je saya yang ajak awak keluar patutnya saya yang belanja awak. Tapi memang seronok sangat-sangat sebab dah lama tak jumpa. Urmm lepas ni saya akan jarang on9 dan update blog sebab saya kena fokus dengan kerja.. Terima kasih kepada mereka yang follow blog saya yang tak seberapa ni.

No comments:

Post a Comment