Wednesday 18 January 2012

Hey! hoii!, woiii!, oitt!, Assalammualaikum 2012

 Assalammuaikum, hye urmm selamat tahun baru walaupun dah nak masuk pertengahan januari 2012, agak buzy lah so tak rajin nak update blog. Dah masuk tahun baru ofcourse nak story pasal azam kan. Ok urmm azam aku yang last year aku bawak ke tahun baru ni. Still nak naik kan berat badan haha kurus ok, nak dapat kan 65kg bukan main payah, so i try my best untuk dapatkan berat yang ideal tu, lagi azam tahun ni juga aku nak jadi yang lebih matang, yang lebih baik dari sebelum ni nak jadi manusia yang berguna, taat kepada perintah Allah walaupun aku selalu tinggalkan solat, so pada tahun ni aku tak nak bawa Helmi Abdul Halim yang dulu, yang nakal, yang jahat, yang suka berfoya-foya dan aku tak nak sejarah hitam aku yang dulu, aku nak buang jauh-jauh. Aku banyak buat dosa, aku tak pernah fikir dosa, selalu enjoy ikutkan nafsu. Pada tahun ni aku dah niat untuk berubah Alhamdulillah semua berjalan dengan baik walaupun bukan 100% tapi apa yang aku harapkan agar aku dapat buang Helmi Abdul Halim yang dulu.. Alhamdulillah semuanya ok!..

No comments:

Post a Comment