Monday 23 January 2012

Juliet Mungkin Saya Bukan Romeo Yg Awak Cari..

 ''Awak care saya, share segalanya dengan saya, bagi perhatian, kasih dan sayang awak pada saya, awak jadikan kan saya tempat bergurau, tempat bermanja, tempat bergaduh''. Wahai juliet sekiranya awak buat semua ini pada lelaki lain, lelaki itu pasti akan jatuh hati pada awak 100% saya percaya. Wahai juliet soalan awak yang saya masih belum jawap, awak tanya ''apa yang awak dah buat sampai saya berperasaan pada awak?''.. Jawapan tu sendiri yang awak bagi tahu pada saya. Sebab itu saya mengambil keputusan untuk jujur pada awak. Bila awak cakap yang kita tak sepatutnya berkawan, saya terus sebak, air mata saya mengalir. Seumur hidup saya tidak pernah menangis kerana wanita. Umur telah mematang kan saya. Saya terima awak seadanya. Walaupun siapa awak sebelum ni. Saya tahu saya tidak layak buat awak juliet. Saya tahu siapa saya sebelum ini. Agak ramai yang terkejut kenapa saya botakkan kepala, ramai yang pelik bila tengok saya pergi surau, saya tahu semua tu. Saya bukan orang yang baik sedangkan kawan saya sendiri pun terkejut bila saya sembahyang awak tau. Sebab tu saya cakap dengan awak saya seorang yang jahat. Terima Kasih sebab awak selalu temankan saya makan, terima kasih sebab sudi keluar dengan saya.

Terima kasih sebab merindukan saya..

No comments:

Post a Comment